Reklamace a vrácení

Vrácení zboží

Chcete vrátit zakoupené zboží? Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů od doručení zboží. Výrobek musí být čistý, nepouživaný, bez vad a v originálním balení. Ideálně pokud nám dopředu dáte vědět na info@mamito.cz, že zboží vracíte, ať můžeme pohlídat, že skutečně balíček dorazil k nám. Do balíčku přibalte vyplněný reklamační formulář. Pokud nemůžete formulář vytisknout, prosíme napište nám alespoň do e-mailu, jaké zboží vracíte a číslo účtu, kam následně vrátit peníze, ať se celý proces urychlí. Jakmile vrácené zboží obdržíme a zkontrolujeme, přide vám e-mailem informace o vyřízení vrácení. A to nejpozději do 14 dnů od doručení zboží k nám.

Zboží pořádně zabalte, aby nedošlo při přepravě k jeho požkození. Zasílat jej můžete na adresu Mamito s.r.o., Družební 733, Ostrava 725 26. Můžete také využít náš zpětný kód na Zásilkovnu. Obsluze stačí nahlásit číslo 91461706 a štítek vytisknou a zařídí doručení zboží k nám. Tato služba je zpoplatněna částkou 65 Kč, která vám bude odečtená od hodnoty vráceného zboží.

 

Reklamace

Přišlo vám zboží poškozené? Nebo je s ními jiný problém? Ozvěte se nám na info@mamito.cz. Napište, jakou vadu reklamujete. Ideálně když přiložíte i fotku poškození a číslo objednávky nebo e-mail, na který je objednávka vedena. Spojíme se s vámi a domluvíme se na řešení.